вторник, 9 юни 2009 г.

За домашното, музиката, настроенията и така нататък

Пак съм тук. Би трябвало да пиша домашно сега, ама не ми се занимава. Майната му. Утре сутринта.

Как мога да седя тука и да слушам Evanescence? Не ми е особено присъщо. Обаче съм в някакво странно настроение и ми се слушат такива работи. Май скоро ще мина на Within Temptation. Тц-тц. След това си имам набелязана песен, която имам намерение да си въртя цяла нощ, ама тя не е нито на Evanescence, нито на Temptation. Поне малко повече се вписва в това, което по принцип май е моят стил. =)

Много си се дразня на настроенията понякога. Ужасно необясними и безпричинни са. Като сега. Не мога даже да кажа дали съм тъжна, самотна, объркана, изнервена, уморена, "накривена", "закопана" или нещо средно... Или пък просто се побърквам.

Няма значение. =)

Поздрав за потенциалния (случаен) читател с My Immortal. =)

Хм. Май все пак мога да си определя настроението с една дума - странно. xD

Мисля си... Ако ме нямаше, дали щеше да е по-добре за хората около мен? Не, не се емосвам и не задавам тъпи въпроси. Просто се чудя. Не че имам някакво намерение да ходя някъде - не съм достатъчно отговорна или каквато е там точната дума. Ама се чудя.

Вечната тема за живота, смъртта и най-вече безсмислието пак ми се върти в главата. На всичкото отгоре по време, когато би трябвало да ми се върти само също толкова вечната тема за домашното по английски... Която, като се замисля, има общо с безсмислието. xD

Мнооого задълбочен и смислен пост се получава...

Все тая, няма значение.

Омръзна ми да пиша.

Няма коментари:

Публикуване на коментар